Wednesday, 8 May 2013

arghhhhh...tension kad kahwin salah kaler....

adoi tensionnya ari ni...

mintak lain dapat lain...

aku dah tunjuk depan mata hang aku nak kad kahwin sebiji kaler putih yang ini...
tup2 kad kahwin siap kaler soft cream...
pastu marah2 cakap bukan salah dia sbb kertas tu kilang yang kuarkan kaler mcm tu...
adoi bongoknya otak kepala hang...

itu masalah hang dengan kilang la...
masalah aku dgn hang, hang x bagi macam mana yang aku nak...

tunjuk sample lain, tp bagi yang lain...
customer mana x marah akak oi...

kalo mengaku salah xpe juga,ni nak menang je...
buat orang bengang je...
ntah pape je...

aku nak bagi tau 1 dunia yang kedai hang tu x leh pakai...
biar bangkrup...
padan muka...

arghhhhhhh......
Post a Comment